UAB “Nepo Servisas” viena iš veiklos krypčių tai pilnų tiek dalinių krovinių pervežimu tarptautiniais maršrutais. Pagrindinė įmonės specializacija – dalinių krovinių gabenimas. Dėl išvystytos logistikos sistemos ir infrastruktūros bei ilgametės darbuotojų patirties galime užtikrinti, jog Jūsų krovinys bus greitai, nebrangiai ir efektyviai bus pristatytas į nurodytą vietą. JŪSŲ KROVINIŲ PRISTATYMAS LAIKU – TAI MŪSŲ RŪPESTIS.
Gabename įvairios paskirties krovinius jiems pritaikytomis tentinėmis ar šaldytuvinėmis puspriekabėmis, taip pat, pervežame įvairią techninę įrangą specialiomis platformomis. Visi įmonės sunkvežimiai ir priekabos atitinka Euro 5 ir Euro 6 standartus. Sunkvežimiuose yra įmontuota interaktyvi palydovinio ryšio GPS sistema, leidžianti palaikyti nuolatinį ryšį su vairuotoju visą parą ir gauti tikslią informaciją apie sunkvežimio judėjimo ir buvimo vietą, o sunkvežimiuose įmontuota transporto kontrolės sistema leidžia atlikti skenavimo funkciją – einamuoju momentu siųsti ir gauti reikalingus dokumentus (CMR, sąskaitas ir pan.) bei persiųsti vaizdinę medžiagą.
Pagrindinės sausumos kelių krovinių transporto kryptys:
Krovinius gabename į Norvegiją, Suomiją, Švediją, Angliją, Airiją, Vokietiją, Belgiją, Prancūziją, Olandiją, Ispaniją, Austriją, Šveicariją, Italiją, Čekiją, Vengriją, Bulgariją, Slovakiją, Slovėniją, Rumuniją, Daniją, Lenkiją, Baltijos šalis, NVS šalis.
Lietuvoje pervežimo kryptys: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Utena, Jonava.
Mūsų kompanijos darbuotojai yra pilnai susipažinę su krovinių tvirtinimo, vežimo, pakrovimo/iškrovimo kontrolės ir priežiūros taisyklėmis. Visi mūsų įmonės vairuotojai aprūpinti GSM ryšio telefonais bei GPS imtuvais, leidžiančiais pasirinkti racionaliausią ir trumpiausią krovinių vežimo maršrutą.
Siekdama ypač greitai ir saugiai pristatyti krovinius Vakarų Europoje mūsų įmonė didžiąją dalį krovinių gabena keltais. Tai taip pat padeda įmonei sumažinti sunaudojamo kuro kiekį, amortizacijos išlaidas bei sumažinti eismo įvykių tikimybę.
Krovinių pervežimo veiklą bei gabenamų krovinių saugumą garantuoja civilinės atsakomybės draudimas CRM. Įmonės draudimo kompanija – Lietuvos Draudimas.
Pervežimo paslaugų kryptys apima visas Vakarų ir Centrinės Europos, Skandinavijos, Baltijos, NVS šalis bei vietinius transportavimo maršrutus.
Optimalus krovinio gabenimo sprendimas.
Užsakydami paslaugas pas mus galėsite būti tikri, jog mes pasirūpinsime viskuo, kas yra reikalinga tam, kad Jūsų krovinys pasiektų reikiamą vietą be jokių rūpesčių.
Pilni kroviniai – kai visas sunkvežimis ar konteineris užkraunamas tik Jūsų gabenamu kroviniai ir mokama už visą sunkvežimį ar konteinerį. Kiekvienos rūšies tentinė puspriekabė pritaikoma atitinkamo dydžio standartiniams kroviniams, kurie gali būti mažesnio arba didesnio dydžio;
nestandartinio dydžio kroviniai – natūralu, jog tam tikri kroviniai kartais viršija standartinį dydį bei svorį. Gabenant itin didelius krovinius būtinas specialus transportas, kuriuo taip pat galime pasirūpinti;
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.
Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.
Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.